We use Facebook tracking pixels. Object to Facebooks tracking pixel. We use Google Analytics. Object to Google Analytics. Do you accept the usage described in the Data privacy statement?
Find your agency now
For Agencies

BLACK ON WHITE

2-5 Employees
founded at 2017
Design
Classic Marketing
Online Marketing
Social Media
Web / Internet
Advertising

Our Philosophy

__ Weil wir es können Wir überzeugen nicht mit Designer-Awards sondern mit Tatsachen. Kreative Ideen und ein großes Netzwerk stehen schwarz auf weiß für Ihren Erfolg.

About us

Im Jahr 2014 wurde der Grundstein für eine Werbeagentur gelegt. Seit 2017 ist unsere Full-Service-Agentur als BLACK ON WHITE bekannt.

Anstatt uns der üblichen Phrasen und Floskeln zu bedienen, beschränken wir uns lieber auf das, was uns als Full-Service-Agentur tatsächlich ausmacht.

Similar Agencies

Works

WEBDESIGN | LEBE LEICHTER

Details under:www.lebeleichter-schomerus.de/

Competences

Design
Corporate Design
Printed Matter (Flyers, etc.)
Classic Marketing
Dialogue Marketing
Direct Marketing
Online Marketing
Social Media
Web / Internet
Advertising
No time for research?
We will find your agency. Free of charge!

Your Contact Persons

Garri Scherer

Geschäftsführer

location

No time for research?
We will find your agency. Free of charge!